Any good movies coming out?

Go down

Any good movies coming out?

Post by Alex on 8/3/2010, 6:04 pm

....?

EDIT: I'm excited for the..."RELASE THE KRAKEN!" movie.

https://www.youtube.com/watch?v=q6CJenNMsb4

Ironman 2 also!

Alex
Soloman
Soloman

Posts : 128
Points : 198
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05

View user profile http://allepics.heavenforum.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by JobraCommander on 8/3/2010, 8:12 pm

Alex wrote:....?

EDIT: I'm excited for the..."RELASE THE KRAKEN!" movie.

https://www.youtube.com/watch?v=q6CJenNMsb4

Ironman 2 also!

You are thinking of Clash of the Titans. I can't wait to see that one.

I'm pretty pumped for Iron Man 2 also, looks pretty sweet.

There are a bunch more coming out, you can see them on the left side of the main page at www.imdb.com
I'll do you a favor and link them all the ones I care about here.

This Week:
She's Out of my League

Coming Soon (March/April):
Diary of a Wimpy Kid Maybe this one, its rated PG but you don't always need nudity and swearing to make a good movie. Actually, after watching the trailer, this looks pretty awesome.
Repo Men This looks fantastic, I have a feeling it will break down to a shitty action movie that doesn't stick to its futuristic si-fi plot, but i'm still gonna see it.
How to Train Your Dragon Again, high hopes. I really like these sort of animated movies, like Wall-e or Up. I'm gonna check this one out in Imax-3D.
Toy Story 3 If you didn't like the first Toy Story, you are probably a nazi. Admittedly the second one wasn't so good, but I think this one could save the series. I'll be seeing it for sure.
A Nightmare on Elm Street The Freddy Krueger Re-boot, looks pretty cool. The guy who played Rorschach in The Watchmen is Mr. Krueger. Its a change from Robert England but I think it will be pretty sweet.
Kick-Ass Needless to say, it looks pretty kick ass. Just watch the trailer.

On a similar topic, we need to rent this movie Gingerdead Man 2: Passion of the Crust

JobraCommander
The Dude
The Dude

Posts : 85
Points : 120
Reputation : 0
Join date : 2010-03-06
Age : 27
Location : Western Mass

View user profile http://www.theferalproject.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Alex on 8/3/2010, 10:54 pm

Yeah I know it's clash of the titans I posted a link lol. Yeah looks sick though.

I like she's out of my league, repo men, and toy story 3. I don't want to see Kick ass but it seems like everyone else does ha. I thought the same exact thing about repo men. I don't like movies that are 100% action. Except the newest Rambo, because that was ridiculous. Dude I JUST downloaded Wall-E. It was one of those movies that looked good and I heard was good but never got to see.

EDIT: That Prince of Persia movie looks pretty good too Razz

Alex
Soloman
Soloman

Posts : 128
Points : 198
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05

View user profile http://allepics.heavenforum.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Sam on 8/3/2010, 11:56 pm

I want to know how long Joe took to write that post.
avatar
Sam
Renegade Admin
Renegade Admin

Posts : 87
Points : 9019
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05
Age : 27
Location : 01337

View user profile http://www.theferalproject.com/

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Alex on 9/3/2010, 12:02 am

I thought the same thing but I was like whatever it's a good post lol.

Alex
Soloman
Soloman

Posts : 128
Points : 198
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05

View user profile http://allepics.heavenforum.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Sam on 9/3/2010, 1:11 am

This forum has almost single-handedly reigned in his ADD.
avatar
Sam
Renegade Admin
Renegade Admin

Posts : 87
Points : 9019
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05
Age : 27
Location : 01337

View user profile http://www.theferalproject.com/

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by TedBehr on 9/3/2010, 10:54 am

Kick Ass looks awesome. But I gotta disagree with Jobra about Diary of a Wimpy Kid. The movie looks dumb. It might be about as enjoyable as Matilda or Harriet the Spy; but I would not see it in theaters.

TedBehr
"Artistic"


Posts : 30
Points : 47
Reputation : 0
Join date : 2010-03-06

View user profile

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by JobraCommander on 9/3/2010, 2:12 pm

TedBehr wrote:Kick Ass looks awesome. But I gotta disagree with Jobra about Diary of a Wimpy Kid. The movie looks dumb. It might be about as enjoyable as Matilda or Harriet the Spy; but I would not see it in theaters.

But I love Matilda! Haha, you are probably right. Its an out of theatre kinda movie.

JobraCommander
The Dude
The Dude

Posts : 85
Points : 120
Reputation : 0
Join date : 2010-03-06
Age : 27
Location : Western Mass

View user profile http://www.theferalproject.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Alex on 9/3/2010, 7:37 pm

JobraCommander wrote:
But I love Matilda! Haha, you are probably right. Its an out of theatre kinda movie.

Eat the chocolate cake, fatty!

Alex
Soloman
Soloman

Posts : 128
Points : 198
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05

View user profile http://allepics.heavenforum.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by SuckerFool on 9/3/2010, 8:06 pm

Alex wrote:
JobraCommander wrote:
But I love Matilda! Haha, you are probably right. Its an out of theatre kinda movie.

Eat the chocolate cake, fatty!

It's ok, Jobra. I love Matilda too, lol.
avatar
SuckerFool
Dust Bowl
Dust Bowl

Posts : 7
Points : 11
Reputation : 0
Join date : 2010-03-09
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by JobraCommander on 9/3/2010, 9:02 pm

Sam wrote:I want to know how long Joe took to write that post.

Roughly a half hour. Shocked

JobraCommander
The Dude
The Dude

Posts : 85
Points : 120
Reputation : 0
Join date : 2010-03-06
Age : 27
Location : Western Mass

View user profile http://www.theferalproject.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Alex on 10/3/2010, 3:03 pm

Damn, I underestimated you.

Seriously, this effin chocolate cake won't eat itself.

Alex
Soloman
Soloman

Posts : 128
Points : 198
Reputation : 1
Join date : 2010-03-05

View user profile http://allepics.heavenforum.com

Back to top Go down

Re: Any good movies coming out?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum